stomaforum.nl

Het gastengedeelte; vragen en uitleg

Welkom gast!! Stel hier je vraag, je oproepje of vertel je ervaring, en natuurlijk hopen we dat je het zo gezellig en informatief bij ons vind dat je je aanmeld!

Deze topic zijn niet beschermd en vrij op internet te lezen. Dit gedeelte is speciaal voor gasten en natuurlijk de leden die hierop kunnen antwoorden en tips kunnen geven! Voor leden zijn er beschermde topics.

Moderators: eliene, suus, Chiara

Forumregels
Let op! Dit topic gedeelte is bedoeld voor gasten. Leden mogen reageren, maar alleen als antwoord op een gast. Andere reacties in de ledentopics aub.
eliene
De oprichtster
De oprichtster
Soort stoma of techniek: ileostoma (6de en inmiddels links)
Stoma (opgeheven) sinds: 08 mar 2004
Ziekenhuis: Nieuwegein/Amersfoort
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 38
Contacteer:

Het gastengedeelte; vragen en uitleg

Berichtdoor eliene » vr 19 jun 2009, 12:18

Omdat er regelmatig in het gastenboek oproepjes worden geplaatst, willen we meer aandacht besteden aan het gastengedeelte op het forum. Omdat er geen emailadres in het gastenboek op de website wordt getoond, heeft het geen zin om een oproepje te plaatsen omdat er niemand op kan reageren. Daarnaast is het gastenboek bedoelt voor berichten over en voor Stomaatje.

Deze topics zijn voor de gasten, hier kun je een oproepje, vraag of je verhaal kwijt. Kijk even in het onderwerp waar je bericht bij past of er al een topic over bestaat, en begin anders een nieuw topic. De leden mogen natuurlijk (graag!) op deze berichten reageren, maar een topic hier beginnen is alleen bestemd voor de gasten.

Indien je als gast een vraag hebt over het plaatsen ed, kun je ze ook in dit topic stellen.
Onze enige beperkingen zijn die welke wij zelf bedenken, of die we anderen toestaan voor ons te bedenken

Ellis
Vers Stomaatje
Vers Stomaatje
Soort stoma of techniek: urinestoma
Stoma (opgeheven) sinds: 30 aug 2019
Ziekenhuis: Erasmus
Geslacht: Niet opgegeven

Re: Het gastengedeelte; vragen en uitleg

Berichtdoor Ellis » zo 13 okt 2019, 18:07

Hallo, vandaag heb ik mezelf geregistreerd op dit forum. Graag wil ik een vraag stellen over mijn urinestoma aan de andere leden. Ik begrijp echter niet waar je dit kunt doen.
Kunt u mij helpen?

Vast bedankt,

Met vriendelijke groet,
Ellis

suus
Webmaster&ledenadmin
Webmaster&ledenadmin
Soort stoma of techniek: omgeving van
Welke relatie heb je tot de stomadrager?: Mijn zus heeft een stoma
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 34
Contacteer:

Re: Het gastengedeelte; vragen en uitleg

Berichtdoor suus » wo 16 okt 2019, 23:19

Hoi Ellis,

Als je op de "index" pagina bent zie je allerlei onderwerpen. Ook het onderwerp Alles mbt urinestoma's
Dit is de directe link: viewforum.php?f=47

Succes en lukt het niet gewoon laten weten hoor!
Problemen, suggesties of vragen mbt het forum? suus@stomaatje.nl

Terug naar “Topic voor gasten”