stomaforum.nl

urine en ontlastingsstoma

Hier kunnen gasten algemene vragen met betrekking tot een stoma plaatsen, welke je niet in de andere topics kwijt kunt.

Moderators: suus, eliene

Forumregels
Let op! Dit topic gedeelte is bedoeld voor gasten. Leden mogen reageren, maar alleen als antwoord op een gast. Andere reacties in de ledentopics aub.
Corina
Geslacht: Niet opgegeven

urine en ontlastingsstoma

Berichtdoor Corina » ma 22 okt 2007, 7:04

Hallo,
Ik ben het hele web aan het afzoeken naar informatie en ervaringen met 2 stoma's. Een vor intlasting en een voor urine. Ik heb al een uristoma maar er wordt nu aan gedacht om ook nog een stoma voor ontlasting te plaatsen. Dit vanwege de complexe situatie betreffende toiltetbezoek. Ik verblijf namelijk in een ligrolstoel en kan nagenoeg niet zitten. Helaas heb ik hierover geen enkele informatie kunnen geven . Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen?

Al vast bedankt,
Corina.

eliene
De oprichtster
De oprichtster
Soort stoma of techniek: ileostoma (6de en inmiddels links)
Stoma (opgeheven) sinds: 08 mar 2004
Ziekenhuis: Nieuwegein/Amersfoort
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 39
Contacteer:

Berichtdoor eliene » ma 22 okt 2007, 19:38

hoi corina %whoe*

wat vervelend dat je er waarschijnlijk nog een stoma bij gaat krijgen. al zie ik hier op het forum dat er heel goed mee te leven valt. we hebben hie meerdere mensen die er 2 hebben. als je dat wilt, kun je lid worden waardoor je meer kunt zien, want er zijn hier ervaringen te vinden van mensen met 2 stoma's.
er is laatst toevallig ook een oproepje geplaatst op het prikbord, waar je ook iets als gast kunt posten:
http://www.stichtingstomaatje.nl/forum/viewtopic.php?t=1326

heel veel succes!!
Onze enige beperkingen zijn die welke wij zelf bedenken, of die we anderen toestaan voor ons te bedenken

Terug naar “Algemene vragen mbt een stoma”