stomaforum.nl

mensen gezocht voor intervieuw en geven van levensverhaal

Hier kunnen studenten hun vragen en opmerkingen kwijt, en oproepjes voor bijvoorbeeld enquêtes en onderzoek. Reclame alleen toegestaan bij sponsoring!

Moderators: eliene, suus, Chiara

foreverdream1984
Geslacht: Niet opgegeven

mensen gezocht voor intervieuw en geven van levensverhaal

Berichtdoor foreverdream1984 » ma 22 sep 2008, 10:29

Hallo,

Ik ben derdejaars verpleegkundige aan het graafschap collega in Doetinchem.
Voor een opdracht moet ik iemand interviewen die een bricker operatie heeft ondergaan.
Dat gaat vooral over hoe u de voorbereiding van de operatie, de operatie zelf en de nazorg hebt ervaren, hoe de begeleiding was, hoe u omgaat met de acceptatie van het hebben van kanker en u stoma, hoe u sociale omgeving bij dit hele proces van ziek zijn betrokken is geweest.

Ook zou ik graag een levensverhaal willen waarin vermeld staat, persoonlijke gegevens (leeftijd, beroep, gezinssituatie), de situatie van voor en na de operatie, heeft u eerdere ziekteklachten gehad. Daarbij zou ik ook graag het psychische, sociale en somatische aspecten willen weten.

Ik hoop dat ik via deze site mensen kan vinden die mij willen helpen met deze opdracht.
Als jullie meer willen weten of willen mee werken kunnen jullie mailen naar
Met vriendelijke groet,

Marlies

eliene
De oprichtster
De oprichtster
Soort stoma of techniek: ileostoma (6de en inmiddels links)
Stoma (opgeheven) sinds: 08 mar 2004
Ziekenhuis: Nieuwegein/Amersfoort
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 38
Contacteer:

Berichtdoor eliene » ma 22 sep 2008, 17:38

hoi marlies,

ik heb zelf geen bricker, maar ik denk wel dat je mensen zult vinden die je hiermee willen helpen. succes!
Onze enige beperkingen zijn die welke wij zelf bedenken, of die we anderen toestaan voor ons te bedenken

lacemaker

Berichtdoor lacemaker » di 21 okt 2008, 13:01

Ik heb een bricker twee maal gehebt. Het eerst in 1991 en het tweede in 2005. Uw mag mij emailen of bellen. Ik woon in Maastricht

s_miranda

Berichtdoor s_miranda » ma 3 nov 2008, 11:35

Hallo Marlies,

Sorry ik lees nu pas dit berichtje, maar ik heb een bricker stoma.

Dus als je vragen hebt stel ze mij maar gerust, ik ben via email te bereiken tenminste als je het nog nodig hebt.

Ik zelf ben woonachtig in Noord-Limburg.

Groetjes Miranda

Terug naar “Studenten”