stomaforum.nl

Het noodnummer van je leverancier

Moderators: eliene, suus, Purple, Chiara

Hye Sun
Geslacht: Niet opgegeven

Re: Het noodnummer van je leverancier

Berichtdoor Hye Sun » ma 16 nov 2009, 16:56

Bedenk me net, toen ik naar de foto's van Eliene foute zakje zat te kijken, dat ook al bestel je op tijd, je toch aan je nieuwe bestelling begint als de oude op is. Dan heb je er nog niks aan als alles een foutje heeft. Misschien niet meer doen en altijd een paar zakjes van een goede doos bewaren.

lidy
Bestuur
Bestuur
Soort stoma of techniek: omgeving van
Welke relatie heb je tot de stomadrager?: moeder van ileodochter
Wat is de oorzaak/aandoening waardoor je een stoma hebt/krijgt: onbekend
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 58
Contacteer:

Berichtdoor lidy » ma 16 nov 2009, 17:31

Ja Hye Sun, die tip las ik ook van Ronnyboy. Echt wel een slimme tip vind ik!

eliene
De oprichtster
De oprichtster
Soort stoma of techniek: ileostoma (6de en inmiddels links)
Stoma (opgeheven) sinds: 08 mar 2004
Ziekenhuis: Nieuwegein/Amersfoort
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 38
Contacteer:

Berichtdoor eliene » ma 16 nov 2009, 17:32

ja sun en ron, dat ben ik idd nu van plan. een doosje (als het een ander lotnummer dan de nieuwe bestelling heeft anders heeft het geen nut) bewaren en niet alles van de vorige bestelling opmaken. maar eigenlijk natuurlijk erg dat het zo moet. ik heb weleens 1 zakje met een foutje gehad, maar nog nooit alles van de lotnummers, ik gooi geloof ik iets van 350 euro weg %^CRo
en nu denk ik dat bij mij het probleem is dat ik in nood alles heel rustig vertel, ik denk dat als ik in paniek was geweest, ze me misschien serieuzer had genomen. misschien had ik erbij moeten huilen :)
Onze enige beperkingen zijn die welke wij zelf bedenken, of die we anderen toestaan voor ons te bedenken

Hye Sun

Berichtdoor Hye Sun » ma 16 nov 2009, 17:51

eliene schreef: misschien had ik erbij moeten huilen :)

Ja, mss voor de volgende keer :) . Al hoop ik niet voor je dat je er een volgende keer nodig is.

Caatie

Berichtdoor Caatie » vr 11 dec 2009, 16:17

hoi allemaal, sjonge wat een verhaal, als medewerker op de klantenservice van een van de bedrijven wil ik even reageren.

Wij hebben beurtelings 24 uur dienst, en wij proberen aan de telefoon inderdaad in te schatten of het spoed of spoed is. Je kunt je voorstellen als iemand om 23 uur belt dat de afvalzakjes op zijn, we dit laten liggen tot de volgende werkdag. Maar iemand zonder stomamatriaal de nacht in laten gaan, nooit dus !!!

Het is allemaal mensenwerk, maar wil hier in elk geval kwijt, als je gebruik maakt van de noodlijn, leg het probleem goed uit, laat duidelijk weten, of je de nacht al dan niet door kan, want ook de leverancier rijdt liever op de avond dan midden in de nacht !

En in het verhaal van Eliene, iemand die door welke reden dan ook door het stoma matriaal heen is, die moet met spoed geholpen worden !

groetjes caatie YF76(3

WildBerry

Berichtdoor WildBerry » do 13 jan 2011, 20:23

Ik zit zelf ook bij CombiCare en heb positieve ervaringen met ze. Ik had al sinds ik mijn stoma heb telkens lekkages, van juli tot oktober dus ongeveer. Want half oktober heb ik zondags CombiCare gebeld en gezegd dat het zo niet verder kon. Om de 2 minuten lekkage.
Diezelfde middag kwam er nog een stomaverpleegkundige van CombiCare langs, en ze woonde in Amersfoort (bijna 2 uur rijden), ze zag gelijk dat ik totaal verkeerd materiaal gebruikte, omdat ik een diepliggend stoma heb. Gelijk genoeg materiaal gekregen van d'r, en de volgende dag belde ze 's morgens nog even, om te kijken of ik nu wel lekker had geslapen met het nieuwe materiaal (kon ik voorheen niet).

Vond ik toch wel service!

Terug naar “Materiaal bestellen en productprijzen”