stomaforum.nl

Leveranciers

Moderators: eliene, suus, Purple, Chiara

bij welke leverancier bestel jij je stomamateriaal?

combicare
1
25%
bosman
0
Geen stemmen
medireva
2
50%
dantuma
0
Geen stemmen
mathot
0
Geen stemmen
Hoogland Medical
1
25%
Eldercare
0
Geen stemmen
Eldercare
0
Geen stemmen
Excen
0
Geen stemmen
Excen
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 4

BertN
Moderator
Moderator
Soort stoma of techniek: colostoma
Welke relatie heb je tot de stomadrager?: Himself!
Wat is de oorzaak/aandoening waardoor je een stoma hebt/krijgt: Endeldarmkanker
Stoma (opgeheven) sinds: 14 apr 2015
Ziekenhuis: Catharina Ziekenhuis Eindhoven
Stomaverpleegkundige: Hannie, Petra, Marlies
Geslacht: Man
Leeftijd: 57
Contacteer:

Re: Leveranciers

Berichtdoor BertN » ma 29 jan 2018, 23:01

Hoi demonk,

Medireva is verder echt niet verkeerd, hoor. Ik ben wel tevreden over ze. Inderdaad, bestellen via een appje, en alles erg snel thuisbezorgd, nagenoeg foutloos.

Ik denk wel, dat bestelling en levering een beetje afhangen van hoe je verzekerd bent (ondanks dat stoma materiaal grotendeels onder de basisverzekering valt). Het bewijs valt echter niet te leveren, en ik heb het eigenlijk druk genoeg, om me daar juist weer niet druk over te maken en er in te duiken :-).

Hopelijk laten wat anderen ook iets over hun leverancier weten...

Groeten,
Bert.
Life is Beautiful!! @suunr

Annemiek4music
Actief Stomaatje
Actief Stomaatje
Soort stoma of techniek: Bricker(urine) + ileo stoma
Welke relatie heb je tot de stomadrager?: Ik ben zelf de drager van 2 stoma's..
Wat is de oorzaak/aandoening waardoor je een stoma hebt/krijgt: I.v.m. Interstitiële Cystitis en geklungel met verblijfskatheters is er op 09-03-2001 een Bricker stoma aangelegd. Op 21-08-2013 is de stoma gereviseerd i.v.m. lekkages.
Door een slecht werkende dikke darm, colitis ulcerosa sinds 1985 en vergrote kans op kanker is er op 05-03-2014 een ileo stoma aangelegd. Complicaties volgden waardoor ik aan de Telemetrie, zuurstof en sondevoeding werd gelegd. Toen ik naar huis ging bleek de wond geïnfecteerd. Drie weken spoelen door de wijkverpleging hielp niet, de wond bleef open en prut produceren. Op 01-08-2014 een nieuwe operatie waarbij de fistel in mijn buik werd verwijderd. De fistel zat vast aan een peesplaat, moest losgemaakt worden en de peesplaat gehecht worden. Dit veroorzaakt helse pijn die tot 3 maanden kan aanhouden!
Stoma (opgeheven) sinds: 09 mar 2001
Ziekenhuis: Gelderse Vallei Ede
Stomaverpleegkundige: Ellen van Manen
Geslacht: Vrouw
Leeftijd: 55
Contacteer:

Re: Leveranciers

Berichtdoor Annemiek4music » ma 5 feb 2018, 15:59

Sinds april 1999 is Hoogland mijn leverancier.
Eerst van verblijfskatheters en daarna, in maart 2001 nadat mijn Brickerstoma was aangelegd van mijn urinestomazakjes en bijbehorende benodigdheden.
Toen ik in 2014 een ileostoma kreeg was voor mij de keuze meteen duidelijk; Hoogland dus.
Ik ben bij Hoogland terechtgekomen via het UMC Utrecht waar ik in 1999 liep en met wie zij een contract hadden.
Toen ik in 2001 de Brickerstoma kreeg liep ik inmiddels in het Radboud UMC en ook zij hadden een contract met Hoogland wat ik erg fijn vond.
Inmiddels loop ik in ziekenhuis de Gelderse Vallei die een contract heeft met een andere leverancier maar ik heb besloten om bij Hoogland te blijven.
In de bijna 20 jaar dat ik mijn materialen via Hoogland krijg heb ik nog nooit problemen gehad. Altijd een correcte afhandeling van je bestelling of vragen en indien nodig komt er een verpleegkundige bij je thuis om te bekijken wat de best mogelijke oplossing is voor jouw probleem.
De bestellingen worden keurig afgeleverd op de afgesproken dagen inmiddels zijn de bezorgers al bekenden van me geworden.

Ik hoop nog lang de uitstekende zorg van Hoogland te mogen ervaren.
Leef in het nu, met een glimlach naar het verleden en een klein oogje op morgen!

Terug naar “Materiaal bestellen en productprijzen”