Hoi elenoratje en Beppie,
De combinatie vitamine D3 en Calcium is aan te raden bij bepaalde aandoeningen en leeftijden, omdat je dan een te kort hebt of kans hebt op botontkalking.
Onderandere bij de overgang, bij mensen die weinig buiten komen vanaf een bepaalde leeftijd, als de eierstokken verwijderd zijn.
Elenoratje
Heb je continu pijn in je spieren en ook je gewrichten?Of heb je eerder een soort kramp?
Het zou kunnen dat je meer tekort komt, bij krampen in de benen bijvoorbeeld is dat magnesium.( ik had dit zelf)
Ook ik had overal pijntjes en gewrichtpijnen toen ik op een gegeven moment bijna niets meer kon eten, toen ik nutridrinks kreeg ging het een stuk beter ook qua energie!
Ik heb ergens gelezen dat je heel slecht kan eten op het moment, misschien toch verstandig om een arts of dieetiste te raadplegen het zou goed kunnen dat je belangrijke vitamine en mineralen te kort komt en dit samenhangt met je klachten!
Neem je zelf extra vitamines en mineralen?Zoals een goeie multivitamine?
Dit zou jou kunnen helpen ook.
Ik wil je nergens toe dwingen waar jezelf niets voor voelt, ik kan ook ongelijk hebben maar ik neem je klachten serieus.
Hopelijk heb je iets aan mijn advies.
Groetjes Essie