* Inloggen   * Registreren   Op dit moment 1 actieve meeting Op dit moment 1 actieve meeting    * Help    * Zoeken   * Vacatures

Gebruikersnaam:
Wachtwoord:

Remember

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Kom je er niet uit? Kijk hier voor de meest gestelde vragen!
BerichtGeplaatst: wo 23 sep 2009, 19:53 
De oprichtster
De oprichtster
Lid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jaren

Bovenaan bij help met het vraagtekenicoontje kun je een heleboel informatie vinden over de werking van het forum: http://www.stomaforum.nl/faq.php

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Onze enige beperkingen zijn die welke wij zelf bedenken, of die we anderen toestaan voor ons te bedenken

Berichttitel: Re: Kom je er niet uit? Kijk hier voor de meest gestelde vra
BerichtGeplaatst: wo 3 okt 2012, 21:32 
Vers Stomaatje
Vers Stomaatje

kan iemand zien of ik me heb voorgesteld ik heb ergens iets geschreven ben nieuw alleen snap ik t allemaal nog nie zo goed hihihi

heb je hier ook een chat ofzo

groetjes wendy ik hoor t wel PoMpOm#

Berichttitel: Re: Kom je er niet uit? Kijk hier voor de meest gestelde vra
BerichtGeplaatst: do 4 okt 2012, 14:09 
Webmaster&ledenadmin
Webmaster&ledenadmin
Lid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jarenLid van het forum in jaren

hoihoi wendy,

om je eigen berichtjes terug te kunnen vinden kan je klikken op "toon je eigen berichten" bovenaan het forum : search.php?search_id=egosearch of door naar je profiel te gaan. daarvoor druk je op je naam en bij het kopje statistieken van gebruiker staat "zoek berichten van gebruiker". in jouw geval search.php?author_id=2809&sr=posts

nee we hebben geen chat, maar je kunt wel via mail en priveberichten over en weer berichten versturen. Ook zijn in er mensen die facebook of hyves hebben.

suus

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Problemen, suggesties of vragen? suus@stomaatje.nl

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ]